donderdag 30 april 2020

Bulles de Bonheur


Wat ik al had voorspeld is uitgekomen. Bij de rand van de "petits carrés" van Lin Pulsion ben ik blijven steken. Erg jammer.
Nu is Pili gestart met een nieuwe SAL: "Bulles de Bonheur". Gedurende 49 weken komt er iedere week een patroontje van een rondje. Let op, ze heeft al aangekondigd dat de patroontjes redelijk snel verdwijnen. 
Gisteren kwam patroontje 2 op haar blog (klik) en ook het eerste patroontje staat er nog op. 
Ik mag van mezelf meedoen, als ik ook iedere keer wat doe aan de rand van de "petits carrés".
Dit keer gebruik DMC 28,29,33 en 35.

What I had predicted has come true. I stopped at the border of the "petits carrés" of Lin Pulsion. What a pity.
Now Pili has launched a new SAL: 'Bulles de Bonheur'. For 49 weeks there will be a pattern of a little round. Note, she has already announced that the patterns will disappear fairly quickly. 
Yesterday pattern 2 came on her blog (click) and the first pattern is also still available.
I allow myself to participate if I also work on the border of the 'petits carrés".
This time I use DMC 28,29,33 and 35.

8 opmerkingen:

Jeanny zei

Ooh Annelies en die rand is net zo mooi, die maakt het borduurwerk helemaal compleet!!!

Anoniem zei

Wat ben je toch streng voor jezelf, Annelies! "ik mag dit, als ik ook dat". Gewoon doen als je het leuk vindt en het zo uitkomt, het is toch hobby? Op termijn komt alles een keer af, en zo niet, dan heb je toch het plezier van het maken gehad.
Dank voor de tip! "Ik mag dit maken, want ik heb het hartje al helemaal af":) (Geintje, hoor). Nou ja, ik sla ze in ieder geval op, voor ooit.
Groeten van Digna

Annelies zei

@ Digna, ik geniet van alles wat ik doe, maar soms ligt hier teveel. Is dat erg ? Weet ik eigenlijk niet.

Truus zei

Er is ook zoveel moois aan SAL's op het ogenblik op internet en dan nog de patronen die ik heb en ook wil maken en mijn andere hobbies...
Kan me best voorstellen dat je dan op deze manier aan de nieuwe SAL gaat werken.
Veel borduurplezier
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat een leuknieuwwerk. En je rand die is zo mooi. Veel borduurplezier heel misschien doe ik het ook wel dus bedankt voor de tip.

Renee zei

I have been using my time in lockdown to work on my petits carrés. Like you I am up to the border, and I told myself I have to finish it before starting the bulles. But if you're doing both at once, it's probably okay for me as well...!

Annelies zei

@Renee, for me it works. Yesterday I made the first two bulles and stitched a bit of the border.

Merian zei

dank je voor de tip van jet borduurtje.
Ze zijn ook leuk voor kleine borduurtje.

groetjes Merian