vrijdag 1 mei 2020

Bulles de Bonheur 2


Dit zijn de eerste twee "Bulles de Bonheur". Hoe kun je dat het beste in het Nederlands vertalen ? Ik denk geluksbubbels.
Net zoals bij de petits carrés van deze ontwerpster komen er weer 49. Het linker bubbeltje komt uiteindelijk in het midden.
Patronen te vinden op het blog van Lin Pulsion.

These are the first  two "Bulles de Bonheur". What is the best translation ? I think bubbles of happiness.
Just like the petits carrés of this designer there will come 49. The left bubble will form the center.
Patterns can be found on the blog of Lin Pulsion.

5 opmerkingen:

Else zei

Geluks-bubbels wat een MOOI begin van de dag!! Zwaaizwaai

Guusje, zei

Wat een mooie bubbels

conny's quilts en creaties zei

Leuk joh, ik heb een bestelling voor materiaal waar ik met smacht op wacht, dan ga ik ook aan dit project beginnen. Dankzij jou heb ik dit blog ontdekt, bedankt daarvoor.groetjes, Conny

Willy zei

Wat een leuk nieuw project van geluksbubbels.

inge zei

mooie kleurtjes