Met deze warme dagen kom ik niet veel aan quilten en borduren toe. Daarom weer even een kaart uit mijn verzameling.
De kaart is geschreven aan het einde van de Eerste Wereldoorlog.
It is warm here in The Netherlands. I have not much time to quilt or stitch, it is too hot. That is why I show you a card from my collection.
It was written at the end of World War One.