dinsdag 14 april 2020

haakrol deel 14


Deel 14 van "Onze haakrol" gaf ons het patroon van een leuke paashaas in filet-haken. Ik herinnerde me dat in de tijd dat filet-haken erg "in" was, ik nogal eens engeltjes had gehaakt. Wat leuker dan in plaats van de paashaas een beschermengeltje in mijn haakrol te verwerken. 
Ik heb een patroontje uitgezocht in het boekje "rouge" en het qua breedte wat aangepast en zie hier ! Lief toch ?!

Part fourteen of "Onze haakrol" gave us te pattern of a nice Easter bunny in filet crochet. I remember making a lot of angels in filet crochet a lot of years ago. What fun it would be to replace the Easter bunny with a guardian angel ?
I searched and found a pattern in the book "rouge" and adjusted it a bit. And look how sweet ?!

3 opmerkingen:

marga zei

Een eigen patroontje in een rol is toch leuk.
Groeten
Marga

Willy zei

Dat is een hele leuke wijziging van paashaas naar engel.

Jeanny zei

Erg mooi je engeltje, leuk bedacht!