dinsdag 21 april 2020

tweede hoekblok


Nee, ik heb geen design wall. Op momenten dat ik wil kijken welke rand waar moet en of de hoekblokken wel goed komen, plak ik een oud tafelkleed op een kast. Doet het prima, alleen wat onhandig als je iets uit die kast nodig hebt.
Het tweede hoekblok is af en zit voorlopig rechtsboven.

No, I do not have a design wall. At times when I need one I tape an old table cloth on a cupboard. Works very well, unless you need something that's inside the cupboard.
For now you find the second corner block in the right top corner.

7 opmerkingen:

Marja zei

Hij wordt echt heel leuk!!





Groet,

KijkDaarIs zei

Mooi Annelies...het tere blauw met het bruin..heel mooi!
En ja op een laken en dan ophangen..zo gaat dat hier ook....dat heeft ook wel weer wat....
Fijne dag
Pas goed op jezelf en op de mensen om je heen ;0)

Marguerite zei

Ohh wat word die van jou mooi.
Bij mij is het altijd een puzzel als ik wil kijken hoe die bij mij gaat worden.
Alles aan de kant en neerleggen op tafel.
Al is dat van jou ook een prima manier.

Anoniem zei

Wat mooi gaat het worden ,fijn dat je daar nu tijd voor hebt .
Sommige mensen maken het toch wel heel erg bont met de Corona regels logees in huis hoe ver moet het komen , zo duurt deze crisis nog langer door dit soort domme mensen.
Hoop dat de regels niet versoepeld worden ,de jongeren hebben zelf al de regels aangepast helaas.

Gr Ellen.

Leonie zei

Hij wordt mooi zeg! Ik ben nog steeds met het eerste deel bezig, leuk om te zien hoe -ie gaat worden.

Ineke zei

Prachtige kleuren Annelies en het wordt prachtig!!!💛🌷

Annemiek zei

Ha ha, ja hoor zo doe ik het ook aan de kast. Het is een leuke quilt aan het worden. Gezellige kleuren.