Weinig tijd voor handwerk, maar kijk nu toch eens wat een geweldig cadeau.
Sinds gisteren heeft één van onze balkons, die op het zuiden, een prachtige olijfboom.
Not much time for quilting or stitching, but look what a wonderful present we have got.
Since yesterday one of or balconies, the one on the south, has an olive tree !
