zaterdag 4 april 2020

berenjacht


Bob en Sabine van warenhuis de Bijenkorf. Ik kocht ze in 1988. Ze hebben dienst gedaan als knuffels toen onze jongens klein waren en zijn daarna in een kast op zolder beland. 
Toen kwam de Berenjacht. Een leuk spel in deze tijd van Covid-19. Kinderen kunnen wandelen door de straten en beren spotten. 
Bob was snel gevonden, Sabine kwam gisteren boven water. 
Ze zijn al een aantal keer gespot, terwijl ik in een heel rustig "thuiswerkhuis" mijn steekjes zette.
Ik geniet ervan !


Bob and Sabine from department store "de Bijenkorf". I bought them in 1988. They served as cuddly toys when our boys were little and ended up in a closet in the attic. 
Then the Bear Hunt Game came. A fun game in these times of Covid-19. 
Children can walk the streets and spot bears.
Bob was found quickly, Sabine surfaced yesterday. 
They have been spotted a number of times, while I put my stitches in a very quiet "home office for the time being". I soo much enjoy it !

4 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Ach nou je het zegt ik kan me de Bijenkorf beren herinneren, dat was leuk zeg.

neeftje zei

een heel leuk initiatief, hier staat ook een beer voor het raam. en ik betrap mezelf erop dat ik ook als ik met de hond loop kijk of ik beren zie. groetjes

Annemiek zei

Je hebt een hele beren familie staan. Gezellig. Ik ga ze ook maar eens opzoeken vandaag (in mijn eigen huis dan) :-)

Willy zei

Leuk dat ze ook mee mogen doen met de berenjacht. Hopelijk hoeven ze niet weer in de kast. Staat ook wel leuk zo voor het raam.