vrijdag 20 december 2019

reislap


Het jaar loopt op zijn einde en zo ook mijn derde reislap. Het blijft leuk om te doen. Toch weet ik niet of ik het volgend jaar een vierde ga maken. Doordat we in Frankrijk een vaste stek hebben bezoeken we toch veel dezelfde plaatsen. We zorgen wel dat we ieder jaar weer iets nieuws zien, maar ik denk dat ik hier mee stop.

It is the end of the year and also almost the end of my third travelling sampler. I do not know if there will come a fourth one. We often visit the same places, because we often go to our house in France.  We also see new places, but I think this was the last year for this kind of sampler.

8 opmerkingen:

Annelein zei

Prachtig Annelies... leuke creatieve koptekst... <3...

katrien zei

O wat leuk.

Anoniem zei

Heerlijk om te kijken ,en de herinneringen die je hebt .
Ben zo lang niet op vakantie geweest door omstandigheden ,maar kijk uit naar de verhalen van anderen.

Groetjes en fijne kerstdagen, Femke.

patricia zei

precioso felicitaciones saludos desde argentina besos

Truus zei

Wel leuk zo'n reislap maar kan me voorstellen dat je nu stopt als je steeds in de zelfde omgeving bent.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Ineke zei

Wel erg mooi, met een leuke tekst erboven!!!

Guusje, zei

Wat mooi en bijzonder zo heb je altijd erg leuke herinneringen aan de plaatsen waar je bent geweest.

Sabine.v zei

Een originele reislap. Prachtig gedaan.
Er komen vast en zeker nieuwe ideetjes opborrelen. Bedankt om dit met ons te delen. Fijne feestdagen Annelies!