vrijdag 27 december 2019

adventrol 2019 bijna af


En met bovenstaand rendier sloot ik gisterenmiddag het breien aan de adventrol van Willeke van Annelein Design af.
Boven het rendier het jaartal en eronder AvdB, mijn initialen.
Daarna kwam het warme sopje en dat deed inderdaad wonderen. 
Onderstaand patroontje was voor het badje totaal niet te zien en nu, zoals je ziet, veel beter. 
Ik vind nog steeds dat de initialen duidelijker te zien moeten zijn. Als de rol droog is ga ik ze erop mazen.
Marcella van het blog Nuttig en Fraai heeft gisteren een heel leuk stukje geschreven met de titel "breirolletjes". Ik zou zeker even kijken.


And with the reindeer on the first picture I conclude knitting on the advent roll by Willeke of Annelein Design. Above the reindeer the year and below AvdB, my initials. 
Then came the warm soapy water and that indeed did wonders. 
The pattern on the second picture was completely invisible before the bath and is now as can be seen much better.
I still think my initials should be clearer. When the roll is dry I will work on them.
Yesterday Marcella of the blog "Nuttig en Fraai " wrote a blog with the title "breirolletjes". (small knitting rolls). Do take a moment to visit her blog, if only for the pictures.

1 opmerking:

Else zei

Het badje heeft duidelijk wonderen gedaan, hopelijk kan je het in de loop van de dag oprollen. Ga zo het blogje van Marcella lezen heel benieuwd. Fijne vrijdag, zwaaizwaai