woensdag 4 december 2019

breirol Willeke


Wat leuk dat Willeke in deze decembermaand patronen geeft voor een breirol. Iedere dag komt er een nieuw patroontje, in het totaal 24. Ik kon niet direct beginnen, want had geen katoen in huis, maar gisteren ben ik even naar de handwerkwinkel in het dorp geweest en inmiddels op stoom !

How nice, in the month of December Willeke provides us with patterns for a knitting sampler. Each day a new pattern, in the end 24. I had no cotton at home, so I had to wait till yesterday when I could visit a local store in our village. Now I am up and running !


6 opmerkingen:

Else zei

Mooi begin van je breirol. Ik zag het al voorbij komen hoe verleidelijk is dit! tot strakjes, zwaaizwaai

Annelies zei

@Else tot straks en de breirol, gewoon doen !

Hennie zei

Mooi Annelies, ja ik ben er ook aan begonnen had de katoen die Willeke gebruikt niet in huis ik maak hem met dunner garen.

Truus zei

Leuk jij bent al begonnen.
Nog garen kopen want heb alles al in verhuisdozen ingepakt.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Annelein zei

Goed gedaan Annelies, ook zo met je quilt erachter... <3...

katrien zei

Leuk, ik ga ze opslaan.