zaterdag 28 december 2019

breirol afmaak modus !



De advent-breirol van Annelein is nu echt helemaal af. Met DMC 3802 heb ik mijn initialen en jaar erop geborduurd. Wat was het leuk om te doen.
Niet alleen heb ik nu drie door mijzelf gemaakte breirollen gewassen, ik heb ook ontdekt dat ik nog twee onafgemaakte rollen heb.
De broddellap van Jookies mist nog één patroontje en de crisisrol van Annelein uit 2012 nog een paar.
Ik sta helemaal in de afmaak- en wasmodus !

I have finished the advent roll by Annelein Design. I used DMC 3802 to add my initials and the year. It was soo much fun making it !
Not only did I wash three knitting rolls made by myself, I discovered I have still two that are nearly finished.
The knitting sampler by Jookies lacks one pattern and the "crisis"-roll by Annelein only a few.
I am all in the finish and wash mode now !


7 opmerkingen:

Else zei

Geen verkeerde mode waar je je in bevindt, ik ga je goede voorbeeld volgen! Fijn weekend, zwaaizwaai

Anoniem zei

Een hele verzameling krijg je zo .


Gr Ans.

wilma oud zei

Wat een prachtig bezit die breirollen. En goed bezig, door ze nu af te maken. Grotjes Wilma

katrien zei

Zal al een hele verzameling zijn als ze allen klaar zijn ,succes ermee.

Marjan zei

Geweldig mooi, deze breirollen bij elkaar!

Ineke zei

Prachtig Annelies!

Hennie zei

Prachtig je rolletjes verzameling. erg leuk zo bij elkaar.