zondag 29 december 2019

kleurige hexjes week 52


Week 52 en er zitten meer dan 1000 stukjes in elkaar. De mystery gaat door, want we zijn nog niet klaar.
Het maken van een foto was een heel gedoe. Op de plaats waar ik normaal foto's maak staat nu de kerstboom. Dan maar de lap op de tafel en ik erboven hangend op een trapje. Helaas, lampen in beeld. Manlief nodig die de lampen opzij moest houden. Het volgende moment kreeg ik de bibbers, omdat ik toch wel op gevaarlijke manier stond.
Enfin, door manlief naar beneden geholpen en beter dan dit worden de foto's niet.


Week 52 and more than a thousand pieces made. The mystery continues, because we are not finished yet.
Making a picture was not easy. I have an ideal place to put this top, but it is taken by our Christmas tree. I had to put the top on the table with me above it on a ladder. Alas, I saw the lamps in my screen. My DH had to help me to put them aside. Next moment I got scared, because of the way I stood there.
Well, my husband helped me getting down and you have to do it with these pictures.

4 opmerkingen:

NADINE zei

What wouldn't we do, to get the best pics of our works ? Fortunately a kind DH is there to take care of us :) and it was Worth it : your quilt top is amazing… Good Lesson for me : I always find it difficult to go for a mystery project, not knowing where I'm going… and then, seeing the result makes me regret I didn't do it…

THANKS for showing, Annelies, wihing you a very happy New Year, in health, love, and full of lovely projects !

NADINE

Else zei

Fijn dat het er weer aan zit! Ik had wel een reportage van het maken van de foto willen zien (lol) fijne zondag, zwaaizwaai

Annemiek zei

Ha ha wat we al niet doen voor een quilt foto, dus hij is al aardig groot. Fijne zondag.

Ineke zei

Hier komen de kleuren ook weer veel beter uit!
Fijne jaarwisseling en een gelukkig gezond en creatief 2020