donderdag 26 december 2019

breirol 2007


Ik ben druk in de weer met het laatste deel van de breirol van Annelein Design. Nu is er deze Kerstdagen geen tijd om even rustig het patroon te breien. Wel heb ik een paar dagen geleden deze sampler M van meer dan 10 jaar geleden in het sop gezet. Ziet er weer goed uit !

I am busy knitting the last part of the knitting sampler by Annelein Design. Christmas is not the time to do this. I need more time. A few days ago I washed an old sampler I made more than 10 years ago. I am glad with the result.

6 opmerkingen:

Annelein zei

Een prachtige breirol Annelies... Al die ajoursteken... ik hou ervan... <3....

Annelein zei

Annelies... kan het zijn dat jij de twee breirollen van Carla achter elkaar door hebt gebreid? Mijn breirol ziet er wat anders uit..

Else zei

Oh deze is ook erg MOOI, zwaaizwaai

Annelies zei

@Willeke, dat zou kunnen. Ik heb de patronen niet meer en kon met niet herinneren of ik de M en CM aan één stuk had gemaakt. Het is tenslotte, ongelooflijk, al weer 12 jaar geleden.

Annelies zei

@Else, zwaai vanaf de andere kant van het dorp !

siamkitty zei

Oh it is so beautiful! I live in the USA, breirols and haakrols are a lost art over here. I'm trying to remedy that problem by showing my now five foot long roll on Facebook. They are so addictive and such fun to make!