zaterdag 7 december 2019

breilap


Ik beleef veel plezier aan de breilap van Annelein Design. Wel wil ik hem aan het eind meteen in een sopje stoppen. Hij gaat er dan wat voller uitzien. Ik gebruik Durable 8 en naalden 2, maar heb een losse hand van breien.
Ik loop iets achter, maar ach maakt dat uit ?

I do enjoy working on the knitting sampler of Annelein Design. When it is finished I am going to wash it so it looks more compact. I use Durable 8 and needles 2. 
I am a bit behind, but who cares ?

4 opmerkingen:

Else zei

Je schiet al lekker op, het ziet er MOOI uit. Fijne zaterdag, zwaaizwaai

En huiswerk onderweg XX

Annemiek zei

Nee hoor maakt hiets uit. Ook jij mag een keer afkanten. ( zo heet dat toch) Mooie quilt waar het breiwerk onderligt. Herfst of kerstquilt. Goed weekend

Annelies zei

@Annemiek hij ligt op de Sylvia's Bridal Sampler.

katrien zei

Leuk, en je loopt achter,ach wat maakt het uit ,als je er maar plezier aan hebt. Ik ben nog niet eens begonnen,maar dat komt wel.