zaterdag 6 juli 2019

Lin Pulsion, de rand


Gisteren verscheen op de site van Lin Pulsion de rand rondom de vierkantjes.
Voor mij een gevaarlijk punt, want hier blijft een borduurwerk van mij wel eens steken. Niet voor niets dat ik het hier expliciet vermeld.
De start is gemaakt en ik ben van plan iedere week even een update te geven.

Yesterday on the site of Lin Pulsion was the release of the border of the little squares. 
A dangerous point for me. This is were my needlework might stay in a corner of my home. I do mention it explicite.
I made a start and will give a regular update.

6 opmerkingen:

Truus zei

Lijkt mij een mooi randje Annelies dus toch maar doorzetten en afmaken.
Succes en een goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Else zei

Oh wat een MOOI randje gaat dat worden! fijne zondag zwaai

Ineke zei

Het lijken wel vlindertjes, heel erg mooi!!!

BezigeBijMirjam zei

Dat zal wel goed komen bij jou.🙋🏼

quiltelle zei

Oei, ik hoop dat de rand niet te breed wordt want ik ben helemaal vergeten om hier ruimte voor te reserveren.
Het wordt erg mooi Annelies.
Groetjes Elle

Annelies zei

@Elle, ik vind dat het ook zonder rand heel goed kan hoor !