zondag 14 juli 2019

Kleurige Hexjes


Een slechte foto qua kleur. We hadden gisteren dan ook wederom regen en op het moment van het nemen van de foto was het redelijk donker buiten.
Deze week kreeg het deel dat nu bovenaan ligt een rechte zijde. 
Verder heb ik de hele dag met lapjes lopen sjouwen. De kleuren van het groene hexje bevallen me niet. Nu heb ik wel lapjes in voorraad, maar weinig halve meters. Ik heb een nieuwe keuze gemaakt. Maar weer eens uitproberen.

A bad picture in terms of color. We had rain again yesterday and when I took the picture it was quite dark outside.
This week the part that is now on top got a straight side.
I walked around with my fabrics all day. I don't like the colors of the green hexagon. I have a stash, but not all fabrics have the size I need for this project. I have made a new choice. I will make a second version.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hebt een probleem, Annelies: Lin Pulsion gaat t/m augustus door met haar kleine vierkantjes, en jij hebt de rand al gedaan... Hoe los je dat op? :)
Wat dat groene hexje betreft, dat valt inderdaad wel behoorlijk uit de toon, hè? Is het hexje daaronder de nieuwe versie?
Groeten van Digna

Annelies zei

@Digna, ik weet het, maar zie het niet als probleem. Ik maak de rand af en wie weet kan ik de extra vierkantjes ooit gebruiken. De rand is gebaseerd op 8 bij 6 vierkantjes dus het is goed zo.
Het losse andere vierkantje is iets dat we twee weken geleden samen met de groene moesten maken. Ik ben inmiddels met een andere versie bezig, maar of dat hem wordt...

Annemiek zei

Ja jammer van het weer. Zit weer veel binnen te quilten. Gelukkig hoef je maar 1 nieuwe te maken als je de groene gaat vervangen. Goede zondag.

Anoniem zei

Moeilijk blijft dit om niet te weten wat er komt,de groene kleur is mooi maar misschien in een andere combinatie.

Gr Joke.

BezigeBijMirjam zei

Dat is het lastige van een mysterie, maar ook wel het spannende. Tja, het groen, wel heel anders. Ben benieuwd naar jouw alternatief.🤗

Ineke zei

Het valt een beetje uit de toon, maar wil je beslist groen daarvoor gebruiken?? Als je iets zachtere kleur zou gebruiken, is dat wat?

Sylvia`s Quilts zei

Ja het even plussen en minnen, maar het zal best goed komen, jou kennende!!
Hij ziet er al weer mooi uit!