zondag 21 juli 2019

kapelletjes


Overal in de streek vind je ze wel. Die kleine kapelletjes uit vroeger tijden. Ze gaan vaak terug tot de 11-de eeuw. 
Ik herinner me goed eens tijdens een rommelmarkt zo'n kapelletje binnen te zijn gegaan. Buiten de gezellige drukte, binnen de serene rust en de eenvoud.
Heb je de kans er één te bezoeken dan zou ik dat zeker doen.

You find them everywhere in the region. Those little chapels of former times. They often go back to the 11th century.
I remember well once entering such a chapel during a flea market. Outside the hustle and bustle, within the serene tranquility and simplicity.
If you have the chance to visit one, please take the opportunity.


2 opmerkingen:

Ineke zei

Ik hou er ook van. Deze lijkt me vrij groot.⛪

Annelies zei

Dat valt reuze mee Ineke.