donderdag 4 juli 2019

Au Fil de l'Est carré 21


Op de Facebook pagina van de vrienden van Au Fil de l'Est verscheen zondagavond het 21ste vierkant. Ik denk dat nu alle vierkanten zijn geweest, maar weet dat niet zeker. Oorspronkelijk zouden er 21 vierkanten komen en een bonusvierkant, maar laatst ving ik signalen op dat er misschien meer kwamen. 
Nu gaan werken aan de invulling van de overgebleven drie stuks.

Sunday evening on the Facebook page of the friends of Au Fil de l'Est the pattern of square 21 was released. I think it was the last, but I am not sure.
There would come 21 squares and a bonus square, but there was a rumour there might be more. 
I am now going the work on the three empty ones.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig!!!

BezigeBijMirjam zei

Heel mooi! Als er nu geen nieuwe blokken komen ga je zelf dan iets verzinnen?🤗

Annelies zei

@Mirjam er is al weer een nieuw blok uit, maar dat ga ik waarschijnlijk niet gebruiken. Ik denk dat ik de resterende blokken in ga vullen met naam, plaats etc.