zaterdag 9 februari 2019

Verzamelde Speelkaarten

foto Annelies van den Bergh

Het gaat goed met de verkoop van het boek van mijn man. Met regelmaat loop ik te sjouwen met pakketjes. Eén boek weegt net iets meer dan 2 kilo, dus het tikt aan.
Sinds kort hebben we ook een Engelse tekst bijlage. Het is een kijkboek, maar zo'n bijlage is toch erg handig voor buitenlandse geïnteresseerden.  
Wil je informatie over het boek, hier (klik) schreef ik er eerder over. 
Het boek is bij ons te koop voor 70 euro exclusief verzending. Klik in de linkerkolom op mijn naam (onder de foto) om me te mailen.

The sale of my husband's book is going very well. On a regular bases I have to go to the post office. Mind you, these are heavy books.
Recently we also have an English appendix. It is a book to view, but such an attachment is very useful for foreign people.
Should you want information, here (click) I wrote about it earlier.
The book is for sale with us for 70 euros excluding shipping costs. Click in the left column on my name (under my photo) to email me.

1 opmerking:

Annemiek zei

Wat leuk voor je man dat er interesse in zijn boek is het is toch een mega klus geweest om het boek te maken. Ondanks dat hij er plezier aan beleeft heeft zijn er vast momenten geweest dat het wat minder leuk was. Dat heeft toch ieder project? :-)