zondag 3 februari 2019

kleurige hexjes week 5


Van de drie "bloemen" is de onderste er deze week bijgekomen. Het is een combinatie van wybertjes en hexagonnen.
In het echt zijn de kleuren lichter.
Kleurige hexjes is een mystery van Anneliefs.
Nu hopen dat ik me er van de week toe kan zetten de winterse hexjes te gaan dubbelen.

The latest "flower" is the one below. It is a combination of diamonds and hexagons.
In real the colors are brighter.
Colorful hexies is mystery by Anneliefs.
I hope to double the wintry hexies in the coming week. I say hope.

6 opmerkingen:

Sylvia`s Quilts zei

Ze worden weer mooi.
Succes met het dubbelen van de winterse hexjes.
Altijd een hele klus om te doen.
Groetjes Sylvia.

BezigeBijMirjam zei

Maak je deze hexjes op de maat van AnneLiefs of ook kleiner?

Ineke zei

Heel mooi, de kleuren die je gebruikt! En maak je ze net zo groot als de opdracht is?

Annelies zei

@ Mirjam en Ineke, ik maak ze net zo groot als de opdracht is. De kites zijn nu al erg klein. Met kleiner is denk ik niet meer netjes te werken.

Frederika zei

Wat een leuke bloempjes.
Zie dat jij ook een arabische volger hebt.

Annelies zei

@Frederika, ik ben niet van plan te buigen voor de spam van deze Arabische volger. Alles is weer verwijderd.