maandag 25 februari 2019

toch een derde reislap


Twee jaar lang hield ik een reislap bij, maar ik was niet zeker over dit jaar. Ik was heel blij het jaar in Frankrijk te beginnen en dat bleef in mijn hoofd zitten. In mijn agenda hield ik dan ook de plaatsen bij waar ik dit jaar zoal verbleef.
Dit weekend was het zover. Een leuke bovenkant en Montségur als eerste plaats. Het voelt goed !

The last two years I made a travel sampler, but I wasn't certain for this year. I was very happy to start the year in France and that kept filling my mind. In my agenda I wrote the places I visited. 
This weekend I had to start. I nice start and Montségur as the first place I visited. It feels good.


14 opmerkingen:

Annelein zei

Dat wordt vast weer een hele leuke herinneringslap... Leuke kleurtjes...

Ineke zei

Wat leuk dat je het toch weer doet.
Fijne dag

Else zei

Mooie kleurtjes! fijne dag zwaaizaai

katrien zei

Hoe leuk is dat, een dagboek lap.

AnitaA zei

Ziet er al leuk uit, mooie kleuren!

Betsy's Quilt Blog zei

Prachtige verstilde kleuren! Veel goede reizen voor het komende jaar gewenst!

Frederika zei

Wat leuk Annelies. Prachtige herinnering.

Evelyne zei

Wat een origineel idee. Leuke herinnering en mooie kleuren .

Groetjes, Evelyne

Evelyne zei

Wat een origineel idee. Leuke herinnering en mooie kleuren .

Groetjes, Evelyne

Vickie zei

I love this!

Guusje, zei

Wat een geweldig idee om dit te doen. Een waardevolle herinnering voor later.

marga zei

Fijn dat het voor jou nu goed voelt. Het ziet er ook wel erg mooi uit en hoop dat er dit jaar nog heel veel plaatsnamen bij komen.
Groeten.
Marga

Marja zei

Bijzonder hoor weer een 'plaatsen-lap' een uniek naslagwerk!

Groet

BezigeBijMirjam zei

Goed hoor, dat je toch weer aan een reislap bent begonnen. En direct al een heel stukje.👍🏼🤗