dinsdag 11 december 2018

Verzamelde Speelkaarten


Na 7 jaar hard werken was het 29 november van dit jaar zover. Het boek van mijn man "Verzamelde Speelkaarten" werd door hem gepresenteerd in het Singer Museum in Laren. 

After 7 years of hard work November 29th was a very special day for us. My husband presented his boek "Verzamelde Speelkaarten" (collected playing cards)  in the Singer Museum in Laren, The Netherlands.


Hier ligt het boek nog bij de drukker. We mochten bij het drukken van de eerste pagina's zijn. Heel bijzonder !

Here you see the book at the print office. We were there when the first pages were printed. Very special !


En als ik dan het boek opensla zie je dit. Dit is dus geen scan, maar het boek zelf.
Alle kaarten zijn op ware grootte afgebeeld. Het boek heeft 280 bladzijden.

Opening the book this is one of the pages. This is not a scan, but the real book. 
All cards are displayed at the same seizes as in real. The book has 280 pages.


Als laatste nog een foto van mijn man tijdens zijn presentatie. 

Last but not least a picture of my husband presenting his book.


We geven het boek in eigen beheer uit. Het is dan ook bij ons te bestellen. Het boek kost 70 euro excl. verzendkosten. Wil je me mailen ? Klik op mijn foto in de linkerkolom en daarna op email.

You can order the book by clicking on my picture in the left column, but the book is in Dutch and we are waiting for a separate English annex with the translation. Costs 70 euro plus shipping costs.

7 opmerkingen:

Ans zei

Wat is dat leuk zeg, een boek van je eigen verzameling!
Gaat er ook een boek komen van jouw verzamelde merklapjes?

Annelies zei

@Ik denk het niet Ans.

BezigeBijMirjam zei

Heel bijzonder! Gefeliciteerd! Uiteraard ook de felicitaties aan jouw man.đŸ€—

conny's quilts en creaties zei

Wat bijzonder om de verzameling zo uit te geven. Goed idee voor jouw schoollapjesverzameling?

Annelies zei

@Conny, een boek uitgeven in eigen beheer is een hele dure kwestie. Ik denk niet dat iemand minimaal 70 euro voor een boek over mijn merklappenverzameling wil uitgeven. Het zou dus op een veel goedkopere manier moeten en ik weet niet of ik dat wil.

Jeanny zei

Gefeliciteerd met deze heel bijzondere gebeurtenis.

Ineke zei

Gefeliciteerd! Mooie prestatie!