vrijdag 24 januari 2020

in het boekje


Voor het boekje "Randjes 2019" heb ik, met behulp van vondsten in de kringloopwinkel, een aantal dingen gemaakt. Ik bedacht me gisteren dat ik die nog nooit op het blog heb gezet. De doosjes en het lijstje kocht ik bij de kringloop. De patronen van de borduurtjes haalde ik van oude merklapjes uit mijn verzameling.

For the leaflet "Randjes 2019" I made several things using findings from the second hand store.
Yesterday I realised I had never put a picture of them on this blog.
The boxes and the frame are from the second hand store, for the embroideries I used patterns of my old samplers.

9 opmerkingen:

Annelein zei

Prachtig Annelies... ik heb ze al in het echt mogen bewonderen... zo mooi en fijntjes alles...

Jeanny zei

Héél mooi gemaakt 😍

Simone zei

Heel mooi! En straks in het museum te bewonderen!

Annelies zei

@Simone, het blijft een raar idee en ook voor zo een lange tijd !

Elizabeth zei

Museum?
Waar is dat gevestigd?

Guusje, zei

Wat ziet het er erg mooi uit. Wat leuk dat jullie gaan exposeren. Ik wens jullie er veel succes mee helaas kan ik dit niet meer bezoeken anders had ik het graag gedaan.

Annelies zei

@Elizabeth, de aankondiging staat bij veertien januari. Ik zal hem ook nog in een zijkolom van dit blog zetten.
Een deel van mijn verzameling, betrekking hebbende op Randje per Week, is vanaf 21 februari tot 12 september te zien in Historisch Museum de Bevelanden in Goes.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

.. erg MOOI, en een prachtige verzameling !

Truus zei

Mooi geworden en leuk de rand met schaartjes op het knopendoosje.
Geweldig dat dit allemaal te zien is straks in Goes.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe