donderdag 2 januari 2020

breirollen van de pennen af


December 2019 werd onverwacht een breimaand. Willeke van het blog Annelein Design startte met een winter-breirol. Gedurende de 24 dagen van de advent iedere dag een patroontje. Wat heb ik gebreid !
Ik besloot ook eens te kijken naar de breirollen die ik al had gemaakt.
De broddellap van Jookies miste na meer dan vijf jaar te hebben stilgelegen, nog één patroontje.
Ook ontdekte ik een andere breirol op de pennen. Ik weet echt niet meer dat ik daarmee bezig ben geweest. Het bleek de crisisrol van Willeke uit 2012. Die miste ook de laatste paar delen.
Ik besloot ze af te maken en nu liggen ze hier, voorzien van labeltjes met maakster en ontwerpster.
Dit geeft een heel goed gevoel !

December 2019 unexpectedly became a knitting month. Willeke from the blog Annelein Design started with a knitting sampler. A pattern a day during the 24 days of the Advent. Did I knit !
I also decide to have a look at my other knitting samplers. 
After having stopped for more than five years, Jookies' sampler missed only one pattern. I also discovered another sampler I made. Did I make that one ? I must have. It turned out to be Willeke's crisis sampler from 2012. It also missed the last few parts.
I decided to finish them and now they are , labeled with maker and designer. 
This gives me a very good feeling !


6 opmerkingen:

Else zei

Oh Annelies wat een schitterende brei-rollen! Heerlijk om met deze schatten het nieuwe jaar in te gaan. Fijne donderdag, zwaaizwaai

Annemiek zei

Ha heerlijk 2019 goed afgesloten en weer mooie affo's. Je hebt weer tijd voor iets... Nieuws? Veel handwerk plezier gewenst Annelies.in 2020.

katrien zei

Leuk zo'n breirollen.

Annelein zei

Fijn dat alles af is en gelabeld. Hier vorige week ook alles uitgezocht... nu alleen nog labelen...

Elisa zei

Wouw wat prachtig, een fijne maand van breien denk ik!

Ineke zei

Wat ben je lekker ijverig geweest. En staat erg gezellig, zo'n stapeltje brei-rollen.