zaterdag 18 januari 2020

haakrol 2020


Op de Facebookgroep "De Blauwe Bedstee" is vorige week een haakrol gestart. Oei, het is een hele tijd geleden dat ik heb gehaakt. Op het eerste deel komt straks het jaartal en naam. Grappig, ik had nog nooit reliëfstokjes gehaakt.

A crochet sampler has started on the Facebook group 'De Blauwe Bedstee' last week. I must say that my crochet is a bit rusty. On the first part you can put your name and the year. Funny, I had never made a front post and back post treble.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk na een breirol nu een haakrol,jammer dat de Facebook niet toegankelijk is voor niet Facebook fans?

Gr An.

Else zei

Lief kleurtje MOOI begin. Fijn weekend xx

Annelies zei

@ An, Facebook kent gradaties in toegankelijkheid. Het is maar net waar de beheerder van de pagina toe besluit. Geloof me, dat heeft grote voordelen.
@ Else, goed weekend !

Annemiek zei

Je haakwerk ziet er prima strak uit ondanks dat je het een tijd niet gedaan hebt. Soms zou ik het ook wel willen doen maar het is beter te wachten tot ik minder mag werken. Quilten neemt veel tijd in. Goed weekend.

Annelies zei

@Annemiek, ook als je niet meer werkt vult de tijd razendsnel op.

Marjan zei

O, wat leuk! Dank voor de tip!