vrijdag 19 augustus 2022

begin GH 1857

Drie pakketjes van saltbox huisjes liggen er klaar, maar die bewaar ik voor een volgende vakantie.
De GH 1857 had ik al een tijd liggen, maar ik moest iets afmaken. Dat afmaken lukt niet, want er zijn dingen in Frankrijk blijven liggen en weer andere dingen zitten in de opslag. Heel onhandig als je pas eind van het jaar verhuisd, maar het is niet anders. 
Met veel enthousiasme begonnen met de GH 1857 sampler, een patroon van Simone van Soed Idee, tot ik de volgende dag ontdekte dat het licht 's avonds en daardoor het zicht minder was en ik met een verkeerde kleur aan de slag was gegaan.
Het is weer hersteld en ik ben nu gewaarschuwd.

Three kits for salt box houses are ready to be stitched, but I want to save them for a coming stay in France.
I had the materials and pattern for the GH 1857 sampler in the house, but had to finish something first. Well, that is hard when your others things are in France or in a storage. We will move at the end of this year, I should have done things differently.
I loved starting with the GH 1857 sampler, a pattern by Simone of Soed Idee, until I discovered the next day that something had gone wrong the evening before. Due to the light and me not seeing things well I had started with a wrong color. 
All is fine now and I am a warned person.

8 opmerkingen:

Annemiek zei

Heb even gekeken bij Soed Idee maar wordt een prachtige sampler. Veel plezier ermee.

miekequilt zei

Fijn om tijdens de drukte rond je verhuizing even rustig te kunnen borduren. Helaas ging het even verkeerd maar gelukkig zag je het bijtijds.

Anoniem zei

Lastig dat je spullen in de opslag zitten ,ga je emigreren naar het buitenland ?

Vr.gr. Marian .

Annelies zei

@Nee Marian, we blijven naar Frankrijk gaan, maar nooit permanent. We gaan eind van het jaar verhuizen naar een appartement aan de haven. Ons huis moet er leger uitzien voor bezichtigingen, vandaar de opslag.

Anoniem zei

Dat is lastig bezichtigingen je bent bijna op visite in je eigen huis ,hoop dat je een betrouwbare makelaar hebt !

Vr.gr Marian.

Annelein zei

Wat een leuk borduurwerkje.

Annelein zei

Borduur jij met DMC of met verloopgaren? Ik denk erover om dit voor mijn verjaardag te vragen.

Annelies zei

@Ik borduur met verloopgaren.