dinsdag 4 mei 2021

weer een pakketje voor Carolientje

Als Carolientje ooit een ander huis krijgt mag ik wel een vrachtwagen huren. Ze krijgt zoveel kleding ! Dit keer kreeg ik bericht van Caro's Atelier dat er een dokter/zuster outfit te koop was.
Zelf vind ik het een operatie- of IC outfit, maar wat maakt het uit. Het haarnetje wordt geen roze, want die had ik vroeger ook niet op. 

If little Caroline ever leaves the house I will have to hire a van. She has soo much clothes. This time Caro's Atelier informed me that they now had a doctor/nurse outfit.
For me it is more for an ER or surgery, but it doesn't matter, does it ? I will not make the cap in pink, because in the old days I never had a pink one on.

6 opmerkingen:

Maaike zei

Ik ben benieuwd wat je er van maakt en het verhaal er achter! Het is een "Hart voor de zorg" outfit neem ik aan;-)

Annelein zei

Het doet mij ook aan een OK denken... die Carolientje...van alle markten thuis... heel veel haakplezier gewenst...

Lida zei

Wel erg leuk en je droeg waarschijnlijk net als ik een kartonnen kapje? Groetjes
Lida

Annelies zei

@Nee Lida, geen kartonnen kapje. Het was net de tijd dat je af een toe zelfs een gebloemd haarnetje zag.

Maaike zei

P.S. Ik had stiekem nog gehoopt op een nachtpon met duster, pantoffels en oogmasker voor Carolientje, zoiets heeft ze toch nog niet...

Annelies zei

@Maaike, wie weet wat er nog komt !