woensdag 12 mei 2021

Carolientje met stethoscoop

Wat een leuk dokters/verpleegkundige patroon van Caro's atelier. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt. Toch miste ik iets. Ik wilde er heel graag een stethoscoop bij maken. Het was niet makkelijk. In het bovenste grijze deel plaatste ik een pijpenrager ter versteviging. Er gingen ook wat delen de prullenbak in, omdat ik niet tevreden was.
Uiteindelijk blij met het eindresultaat !

I love the pattern for a doctor/nurse outfit by Caro's atelier. It was nice working on it. What I missed was a stethoscope. It wasn't easy making one and a lot of parts went in the waste bin. I put something in the upper grey part to make it flexible.
Finally glad with the result !

5 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Wat geweldig leuk in deze tijd, ik werk zelf in het ziekenhuis.

Annelies zei

@Coby, ik was ooit hoofdverpleegkundige.

Maaike zei

Heel leuk! Voor jou ook heel persoonlijk kan ik me voorstellen met zorgachtergrond.

marion zei

heel mooi je stethoscoop en carolientje natuurlijk

Annelein zei

Het is prachtig geworden.. en die stethoscoop... geniaal...