maandag 31 mei 2021

ergonomische haaknaald

 Ja, jullie zien het goed, op de achtergrond zie je Kareltje. Kareltje heeft al een shirt en pet, maar is nog niet klaar.Voor de broek heb ik haaknaald nummer 3,5 nodig en dat is de haaknaald die ik als proef heb gekocht. Het is een ergonomische haaknaald, ook geschikt voor, zoals ik, linkshandigen. Het haakt lekker, maar het is wennen. De vaart zit er nog niet in, maar ik zet door. Pijnlijke handen is ook heel vervelend.

Yes, as you can see in the background, I am busy with Charlie. Charlie already has a shirt and a cap, but isn't finished.
For the trousers I need a crochet hook number 3,5. That is the hook I bought to try this type. It is an ergonomic crochet hook also for left handed people like me. 
It is going well, but I have to adjust. There is no speed yet. I do continue, because it is not nice to experience painful hands.

7 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik gebruik deze naalden ook. En ik heb zeker minder last van mijn handen. Hopelijk werkt het bij jou ook goed.

marion zei

ik vind de bruine van clover erg fijn....op een andere manier ergonimisch...zeker het proberen waard

Annelies zei

@Marion bedankt, ga ik zeker ook proberen.

Unknown zei

Oh ja! Haken, lijkt mij ook zo leuk! Karel ziet er tip top uit

Unknown zei

Hi, kom ik als unknown op je blog, da’s toch ook stom. Groetjes Juud

Annelies zei

@Niet ingelogd Juud ? Ach, ik weet nu wie die unknown was.

Annemiek zei

Goed dat dit soort ontwikkelingen er zijn. Ik ken alleen maar die haaknaalden van vroeger op school. Maar wie weet ga ik ooit nog eens haken. :-)