woensdag 18 maart 2020

weer een klosje


Ik heb gisteren wat groene hexagon sterren gemaakt, maar het schoot niet op. 
Ik zit in een risicogroep en het nieuws over het Corona virus maakt me soms onrustig.
Daarom maar dit hartelijke gezichtje. Een nieuwe aanwinst in mijn verzameling punnikklosjes.

I made some green hexagon stars yesterday, but I didn't make much progress.
I am in a high risk group and the news about Covid-19 sometimes makes me restless.
That's why I am glad to show you this warm face. A new addition to my collection of spool knitters.

8 opmerkingen:

Else zei

Heel begrijpelijk dat je onrustig word, hoop dat je vandaag weer wat energie vind om steekjes te zetten! En van je punnikklosje krijg ik een lach op mijn gezicht, vrolijke dame. Zonnige woensdag zwaaizwaai

Willy zei

Dat onrustige gevoel heb ik ook. Gisteravond een ommetje gemaakt en dat deed mij goed. Zo'n leuk punnikklosje ook.

Anoniem zei

Net als iedereen ,het lijkt op oud en nieuw afwachten tot dat verschrikkelijke vuurwerk voorbij is .
Maar dit gaat helaas langer duren ,mooi punnikklosje toch niet
in een kringloop winkel geweest hoop ik daar is het risico wel groot door al die handen die aan de spullen zitten.
Sterkte met alles , groetjes An.

Annelies zei

@An, ik ben in de kringloop geweest. Maar heel kort. Het was er heel stil. Bij binnenkomst moest je je handen ontsmetten en thuis ook mijn handen gewassen.

conny's quilts en creaties zei

Rustig aan maar Annelies en duimen dat het je deur voorbij gaat. Gelukkig kunnen we handwerken.

marga zei

Een klosje met een positieve uitstraling. Ik voel met je mee want het is allemaal zo onvoorspelbaar.
Sterkte.
Groeten
Marga

Ineke zei

Wat een mooi klosje Annelies. Blijf gezond❤

BezigeBijMirjam zei

Heel goed snap ik het, dat je onrustig wordt Annelies in deze tijd van het Corona virus. Het is trouwens voor iedereen een lastige tijd. Zelf gaan/mogen wij niet naar onze kinderen en kleinkinderen. Onze pas geboren Julie heb ik maar 2 keer gezien en Emily kan ik nu niet gaan helpen. Helaas, het is zo. Je hebt wel weer een leuk punnikklosje erbij.Blijf gezond!🤗