dinsdag 31 maart 2020

vijfde deel


Ik merk dat ik op het moment allerlei dingen maak, waarbij ik moet wachten op nieuwe updates. Het heeft wel wat en ik hou ook wel van het onbekende.
Blij was ik met weer een nieuwe update van de Marquoir de Maria, die te vinden is op het blog "La Bulle de Marie Libellule". Deze marquoir heeft onbekende randen en leuke alfabetten. 

At the moment I am making a lot of things where I have to wait for new updates. I do like the unknown.
I was glad there was a new update on the Marquoir de Maria, which can be found on the blog of 'La Bulle de Marie Libellule'. This marquoir has unknown border (for me) and nice alphabets.


4 opmerkingen:

Annemiek zei

Dus je loopt goed op schema met al je projecten. Wat grappig dat er zelfs voor jou nog nieuwe randjes te maken zijn. Fijne dag.

Jeanny zei

Het is weer een mooi patroon. Ik sla het voorlopig op, maar ach wie weet, misschien begin ik er op korte termijn toch aan. Tijd genoeg!!!

Truus zei

Wel een mooi patroon, maar het ontbreekt mij een beetje aan energie om wat te doen.
Zonnige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Wat wordt een het mooi net als je haakrol.