vrijdag 27 maart 2020

eerste deel af


Gisteren maakte ik het eerste deel van Claudine's Quilt, de Georgetown Circle, af.
Dit vormt het middendeel van de medaillonquilt. Dit middendeel meet 20 bij 20 inch. 
Nu wachten tot het tweede deel verschijnt.
Dit was in ieder geval erg leuk om te doen.

Yesterday I finished part 1 of Claudine's Quilt. This part is called The Georgetown Circle. It will form the inner part of the medallion quilt. This part measures 20 by 20 inch. 
I now have to wait for part 2. 
I very much enjoyed making this one.

12 opmerkingen:

Else zei

Wat een MOOI begin van je nieuwe quilt. Zonnige vrijdag, zwaaiwaai

Anoniem zei

Prachtig! En wat een mooie kleurencombinatie!
Maakte je dit met de hand of met de machine?
Groeten van Digna

Marja zei

Hij is prachtig, zit zo te twijfelen of dat ik ook zal beginnen.


Groet,

Annemiek zei

Leuke kleurencombi blauw en bruin.

Annelies zei

@ Else, zwaai terug !
@ Digna, met de hand. Ik ben geen vrienden met de naaimachine.
@ Marja, ik ben overgehaald door mijn man.
@ Annemiek, zo ziet de originele quilt qua kleur er uit. Heb wel stofjes uit mijn voorraad toegevoegd.

Anoniem zei

Ha, dat dacht ik al! Zo eentje ben ik ook, alles met de hand tot nu toe; af en toe overweeg ik wel eens om de naaimachine te proberen, maar verder dan overwegen gaat het niet :)
Groeten van Digna

Elizabeth zei

Prachtig medaillon maar wat ik vooral heel leuk vond om te lezen was dat jij geen fan bent van de naaimachine en Digna ook niet. Ik heb hetzelfde "probleem" en daar dat vaak vreemd wordt gevonden, is het voor mij leuk om te weten dat meerdere vrouwen daar "last" van hebben.

Henny Rozendaal zei

WOW, Wat mooi!

Laura Strating-Janssens zei

Prachtig Annelies!! Heel mooie kleurencombi!!

quiltelle zei

Dat is een heel mooi blok! Ik ben benieuwd naar het patroon. G ik even opzoeken.
Groetjes Elle

Marjan zei

Wow, wat wordt dit mooi!

Willy zei

Een prachtig middendeel voor de medaillonquilt.