donderdag 19 maart 2020

Claudine's Quilt


Kennen jullie de Facebook-groep Claudine's Quilt Quilt it & Dotty ?
Hier komt in 8 keer een gratis patroon van een medaillon quilt. 
Toen ik mijn man het middenstuk liet zien vond hij dat ik de stoffen voor deze quilt maar moest kopen. Wie zegt daar nu nee tegen ? Ik ga nog even in mijn eigen voorraad kijken wat er bij kan, want ik hou van scrappy.

Do you know the Facebook group Claudine's Quilt Quilt it & Dotty ?
On this group a free pattern will appear in 8 parts for a medallion quilt. 
When my husband saw the inner part he told me to buy the fabrics for this quilt. Can one say no ? 
Next I will look in my stash if I have fabrics that match, because I like a scrappy look.

8 opmerkingen:

Quilting Moesje zei

O...mooi!!:0)
Ik probeerde de quilt steeds voor bij te 'swipen'...
Zo bij jou ...komt hij toch wel aanlokkelijk over ;0)
Ik heb zelf een paar stoffen die tussen je mooie aankoop v Dorry zitten...ook weer
Iets wat zou kunnen gaan roepen🙈😂
Veel plezier met de quilt !
Groetjes
Simone

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk zo'n man die jou zegt maar nieuwe lapjes te kopen. Nu kan ik gelukkig ook gewoon lapjes kopen hoor, als ik daar behoefte aan heb. Cees zal er niets van zeggen. Het lijkt me een mooie quilt, die van Dorry. Ik heb geen Facebook, maar ik heb een lieve Instagram-vriendin, die mij dit soort gratis Facebook patronen toestuurt. Fijne dag!🤗

Anoniem zei

Wat mooi ,leuk van je man om dit cadeau te geven ,zit niet op Facebook dus geen optie.
Ga graag mee kijken bij je nieuwe project.

Gr An.

Else zei

Wat lief, lekker aaien en je eigen lapjes door mixen! Geniet er maar lekker van, zwaaizwaai

Truus zei

Dat is een man naar mijn hart!
Heerlijk om bezig te zijn met mooie lapjes en patroon.
Veel plezier
groetjes, Truus uit Drenthe

Guusje, zei

Geweldig van je man het is zo'n mooi pakket.

katrien zei

Leuk dat je deze gaat maken,ik vind hem ook mooi , bewaar in ieder geval de patronen voor je weet maar nooit,succes.

inge zei

ik moet heel erg op mijn handen zitten bij het zien van dit patroon en deze stofjes! ik volg je vorderingen!