woensdag 11 maart 2020

laatste deel winter sal

Het laatste deel van de winter sal is te vinden op de site van atelier Soed Idee
Voor mij is het wel bijzonder dat ik zowel het origineel als de door mij gemaakte versie heb.
L.M. maakte deze lap waarschijnlijk in België. 1914-1917 is de periode van de Eerste Wereldoorlog.


The last part of the winter sal can be found on the site of atelier Soed Idee
For me it is special to have the original and the one I made myself.
I think L.M. lived in Belgium. 1914-1917 revers to WWI.



4 opmerkingen:

patricia zei

Que bonito me encanta ver tus entradas bellisimo todo

Chris zei

Hij is prachtig Annelies!

Pilarín zei

Met Google Traducor:

Hallo Annelies!

Het is een wonder van je Sampler. Heel erg bedankt voor het delen van dit project met Simone en ons de mogelijkheid te geven om het in de verte met alle partners te doen.

Ik hou van Samplers en ook mijn zoon woont in Utrech en is een manier om een beetje dichter bij hem te komen in de verte.

Ik doe de Sampler beetje bij beetje. Ik ben een leraar in een instituut en tussen correcties van werk en examens van mijn studenten, vind ik altijd een tijd om te borduren.

Heel erg bedankt
Kussen en weinig zon uit Spanje,
Pilarín

Annelies zei

@Thanks for your nice comments !