zondag 13 november 2022

Grignan by night

Dank aan degene die deze zeer recente foto van Grignan plaatste op Instagram. Ik zeg het vaker, dit is het plaatsje waar we, als we in Frankrijk zijn, de krant en het brood halen.
Nee, we gaan daar niet permanent wonen. De gezondheidszorg daar in combinatie met mijn eigen gezondheid zorgen ervoor dat we altijd ook in Nederland zullen zijn. 

Thank you so much to the one who placed this recent picture of Grignan on Instagram. When we are in France we buy our news paper and bread there.
No, we are not going to live there on a permanent base. Health care in combination with my own health do not make that possible. We will always have a house in The Netherlands too.

6 opmerkingen:

katrien zei

Was er ook eens enkele jaren terug,hoop er nog eens terug te gaan.

Anoniem zei

Nou voor de gezondheidszorg hoef je hier niet te blijven ,slecht en onbetaalbaar is het geworden de empathie is weg in deze sector ! Je komt er niet voor je plezier en dat word vaak vergeten door de medewerkers !!
In de privé klinieken ben je nog een patiënt en geen nummer .

Groetjes Joke.

conny's quilts en creaties zei

Ach wat leuk , nu weet ik waar jullie ongeveer je franse huisje hebben. Afgelopen juni maakte ik hier een foto met bloeiende lavendel op de voorgrond. Prachtige streek.

miekequilt zei

Ik heb natuurlijk even gekeken waar Grignan ligt. Mooie omgeving en ik kan me voorstellen dat je er graag bent.

Marthy zei

Grignan, een mooi wijngebied. We zijn er ooit eens geweest maar ik zou er wel weer eens willen kijken.

Elizabeth zei

Wat een plaàtje... Om verliefd op te worden. Frankrijk is toch zo mooi...