zaterdag 26 november 2022

Christmas Eve Saltbox start

Kerst komt met rasse schreden naderbij, en dat realiseer ik me heel goed. Iets meer dan 10 dagen voor Kerst gaan we namelijk verhuizen. Wie verzint het, maar in januari heeft mijn man het te druk met z'n werk.
Voor de momenten dat ik het nu nog even rustig heb, of die ik maak, ben ik dit Kersthuisje van Pinker n Punkin Quilting & Stitching begonnen. Het geeft me zowaar op sommige momenten de rust die ik nodig heb.

Christmas is almost there and believe me I know. We are moving to our new home 10 days before Christmas. Crazy, I know, but January is not an option regarding my husband's work. 
For the spare quiet moments or the ones I create, I am stitching this Christmas Saltbox by Pinker n Punkin Quilting & Stitching. It gives me peace in a hectic time.

7 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Het komt zoals het komt toch, succes met de verhuizing!
groetjes Coby

Anoniem zei

Het zal allemaal wel meevallen , een goed verhuis bedrijf pakt voor je in en pakt weer uit sjouwt alles naar binnen en zet het op zijn plaats .
Ik heb alleen maar koffie en thee gezet ,en totaal geen probleem !
Dus je kunt je ook om niks zorgen maken ,beetje goed organiseren dat scheelt een heleboel .
Er zijn zoveel mensen je voor gaan die het zelf allemaal doen .

Groet Peter.

Annemiek zei

Schattig huisje en goed om af en toe rustmomentjes in te lassen. Het wachten op duurt het langst. En in 10 dagen is je huis vast wel kerstklaar en kun je genieten van je nieuwe huis

conny's quilts en creaties zei

Wat een heerlijk rust gevend werkje in deze drukke tijd.

Annelein zei

Soms gaat het zoals het loopt... ;). Fijn dat een handwerkje ontspanning kan bieden. Wordt vast ook een plaatje.

Marthy zei

Ja, en die rust kan je nu nog wel even gebruiken. Sterkte met de voorbereidingen.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Leuk borduurwerkje voor de kerst. Het is altijd relaxing vind ik, als je borduurt of breit. Succes met de verhuizing!