woensdag 9 november 2022

bezig met de Turkey Holler Saltbox

Niets leuker dan in deze drukke tijden de saltbox huisjes te maken. Ik ben nu bezig met het meest recente gratis patroon van Melisa van Pinker n Punkin Quilting & Stitching. Het is een huisje voor Thanksgiving, iets dat we hier niet vieren, maar ik vind hem super.

In these busy times I love to make the saltbox houses. I am stitching the most recent free pattern by Melisa of Pinker n Punkin Quilting & Stitching. It is one for Thanksgiving. We don't celebrate that in The Netherlands, but I do love the saltbox.

5 opmerkingen:

Ria A.-S. zei

Ik kende de site van Melissa niet. Dank zij jou nu wel!
Ben ik blij mee. Haar huisjes zijn zo leuk.
Veel plezier met borduren!

Annelies zei

@Ria, ook ik hoorde het weer via anderen. Echt een hele leuke en gezellige site om te bezoeken !

Annelein zei

Weer zo'n leukerd!

neeftje zei

Wat een leuke en de blog is zeker leuk om te volgen!

miekequilt zei

En weer een schattig huisje in wording.