zaterdag 19 maart 2022

tussendoor borduurtje

Toen ik het Tulip House huisje zag op het blog van Melissa van Pinker n Punking Quilting & Stitching was ik verkocht. Heerlijk zo'n borduurtje tussendoor. Wat vinden jullie alleen al van de schattige bijtjes ? Het geeft me echt een lentegevoel. Kijk zeker even op haar gezellige blog, want er zijn nog meer patronen van huisjes en andere dingen.

When I saw the Tulip House on Melissa's blog Pinker n Punking Quilting & Stitching I was sold. Such a nice thing to make in between. What do you think of those cute bees ?
It really gives me a spring feeling. Please have a look at her cosy blog, because you find more patterns of houses and other things.

4 opmerkingen:

Yolanda zei

Eigenlijk zijn alle huisjes mooi, behalve misschien de echt Amerikaanse. Het is ook een prachtig blog, ben er al een paar keer verdwaald. Je borduurtje wordt een echt paas-, lente huisje!

Anoniem zei

Niet mijn smaak ,echt Amerikaans ,hou meer van de Franse patronen .

Gr Petra.

Annelies zei

@Yolanda en Petra, de echt Amerikaanse huisjes trekken mij ook minder, maar dit huisje met tulpen vind ik ontzettend leuk. (en ook andere op haar site)

miekequilt zei

Wat een enig borduurwerk. Heb even naar de site gekeken, wat een leuke patronen staan er. En dat inkijkje in die servieskast maakte me gewoon vrolijk.