donderdag 3 maart 2022

A-Z haakrol af

Ooit, in 2007 maakte ik mijn eerste breirol. Ondertussen heb ik er heel wat. Rechts mijn breirollen en links mijn haakrollen.Bovenop de A-Z haakrol die ik dinsdagavond voltooide. Ik ben nu nog bezig met de gekruiste steken haakrol, maar ook die schiet aardig op.

Back in 2007 I knitted my first knitting sampler. Now look what I made in the meantime. On the right my knitting samplers and on the left my crochet samplers. On top my A-Z crochet sampler that I finished Tuesday evening. I am still working on the crossed stitches crochet sampler, but that's also coming along nicely.

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Wat is het heerlijk om aan die rollen te werken hè.. Je hebt er al een heleboel!
Zelf heb ik ze onlangs weer allemaal uitgewassen en als je ze dan door je handen laat gaan denk ik weleens 'wat zal er later mee gebeuren?'
Heb jij dat ook?

Annelies zei

@Elizabeth, ja, daar denk ik wel eens aan. Ik heb heel veel handwerk, zowel antiek als van mezelf en ik ben bang voor met name dat van mezelf. Aan de andere kant, wie dan leeft wie dan zorgt.

Shirley zei

Wat leuk al die haak- en brei rollen, en wat een idee om de jaartallen er op te mazen. Ik heb het haken ook weer opgepakt, na mijn gebroken pols in 2014 lukte me dit niet meer zonder pijn, en nu opeens weer wel, leuk hoor.