maandag 7 maart 2022

HexenCirkels week 10

Zoals te zien op de bovenste foto was het weer een behoorlijke weekopdracht, 103 stukjes. De bovenste foto nam ik op de zaterdagochtend, toen de opdracht binnenkwam, de onderste op zondagochtend. 
De kleuren van de serie van French General laten zich moeilijk op de foto zetten.

As you can see on the first picture it was quite some work this week with an assignment of 103 pieces. The picture above was taken on Saturday morning, when I had just received the weekly mail, the one below on Sunday morning. 
It is hard to get the colors right with this French General fabric.
 

3 opmerkingen:

Sylvia`s Quilts zei

Mooi hoor en zo knap vind ik dat je steeds het maken van de opdracht "bij kan benen̈
Klinkt raar wat het moet wel met je handen gebeuren, protesteren die niet, 103 stukjes er aan, is nogal niet wat?
Maar je hebt wel eer van je werk!
Groetjes Sylvia.

Annelies zei

@Sylvia, je hebt gelijk. Ik hou het bij, maar mijn handen en eigenlijk mijn hele armen doen pijn. Het is niet alleen de hexjes aan elkaar zetten, maar daarna ook weer voor voorraad zorgen.

conny's quilts en creaties zei

Het wordt prachtig Annelies. Een hele klus elke week.