dinsdag 1 februari 2022

randjes tot en met 64

Op de Facebook pagina van Randje per Week blijven we de randjes van de "Randjes 2021" plaatsen, ook al komt er binnenkort een boekje uit. (boekje hier te bestellen) 
Inmiddels zijn er 64 van de 93 patronen geplaatst. De lap is al een tijd klaar, maar ik hou het nog even een verrassing hoe de andere randjes er uitzien.

New patterns of the bands of 'Randje per Week' will keep appearing on the Facebook page of Randje per Week, although there will be a new book with all the patterns in a short time. (you can order the new book here)
Already 64 of the 93 patterns have been published on the page. I have finished the sampler a few months ago, but for a moment I will keep it a surprise how the other bands look.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was erg leuk ,maar ik ben er nu klaar mee op naar iets anders op handwerkgebied !

Groetjes Loes.

Annelies zei

@Loes, fijn dat je er plezier aan hebt gehad. Er komen ook geen nieuwe randjes. Ik heb er nog maar een paar die niet gepubliceerd zijn, daar kan ik niets mee. Er is veel belangstelling voor het boekje, dus ik heb het niet voor niets gedaan !

Truus zei

Geweldig alle randjes die je op patroon hebt gezet en gedeeld.
Heb ze niet allemaal geborduurd en zo nu en dan is er altijd wel een randje of gedeelte er van wat ik gebruik.
Op deze foto staan ook 2 prachtige randen-- de middelste en de bovenste bloemenrand.
Dank je wel Annelies voor al het werk hiervoor!
groetjes,Truus uit Drenthe

Margriet van Tweedehandswerk zei

Fantastisch, deze randen allemaal achter elkaar op een lange lap, en al die randjes weer beschikbaar voor nieuwe borduursters! Een geweldig initiatief!