maandag 14 februari 2022

HexenCirkels week 7

Zeven weken onderweg en in deze lap zitten precies 777 hexagonnen. 
Het is echt een mystery (van Anneliefs), ik heb nog geen idee wat het gaat worden.
Wel heb ik nog steeds moeite met de grote weekopdrachten, omdat ik er dingen naast wil doen. Ook weet ik van mezelf, dat als ik niet bijblijf hij in een hoek belandt. 

Seven weeks done and exactly 777 hexagonals used. 
It really is a mystery (by Anneliefs) I haven't the faintest idea what I am making. 
I still find the week assignments large. I want to do more in a week besides this one. I also know from myself that if I don't keep up it will end up in a corner.

5 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Begrijpelijk toch. Volgend jaar een keer niet meedoen, minder stress!

Annemiek zei

Wordt wel weer een mooie maar ook supergroot lijkt me zo. Succes.

Annelies zei

@Annemiek het zijn hexjes van een 1/2 inch. Hij wordt 160 bij 160 cm. , zonder rand.

conny's quilts en creaties zei

Stug doorgaan dus. Het wordt mooi met al die tinten rood. Maar zo'n effen stuk, lijkt me wat saaier om te maken.

Shami Immanuel zei

Keep Going. On seeing these hexies I get a lot of inspiration to begin a big project. End result will be awesome.