dinsdag 24 augustus 2021

ervaring met andere haaknaalden

Ik ben al weer vergevorderd met de "fleurige" haakrol op de Facebook pagina "Onze Haakrol". 
Nu starten er vandaag twee nieuwe haakrollen op de Facebook pagina "De Haakrol". Ik vind het toch wel erg leuk daar weer aan mee te doen.
Omdat ik met haken toch wel wat last heb van mijn handen en schouder ben ik al een tijdje andere haaknaalden aan het proberen.
Op de foto rechts de "oude, vertrouwde" haaknaalden. In het midden de Clover Soft Touch. Links twee haaknaalden van Addi Swing. 
Voor mij ligt de haaknaald van Addi Swing erg lekker in de hand. Ik ben linkshandig en ook voor linkshandige ligt hij goed in de hand. De Clover Soft Touch is voor mij iets minder in de hand, maar het bovenste deel, het haakdeel, is wat langer en dat is wel erg fijn. 
De ideale haaknaald voor mij zou dus een combinatie zijn. Ik blijf nog even zoeken en sta open voor suggesties.

I am well on my way with the 'flowery' crochet sampler of the Facebook page 'Onze Haakrol'.
Today two new crochet samplers start on the Facebook page of 'De Haakrol'. Yes, I am going to participate.
Crochet gives me some pain in my hands and shoulder. I hope it will get less using other crochet hooks.
On the picture you see the 'old familair' hooks. In the middle the Clover Soft Touch and on the left two hooks by Addi Swing.
The Addi Swing feels best in my hand. I am a lefty and it also works for left handed people. What I like about the Clover hook is the seize of the part with which you hook. 
The ideal hook for me is a combination of the Clover Soft Touch and the Addi Swing. I continue my search and I am open to suggestions.


Geen opmerkingen: