vrijdag 4 juni 2021

randjes 2021 een stukje verder

 

Tot en met dit randje vind je mijn patronen op de Facebook groep van Randje per Week. Vandaag komt er weer een randje bij.
Zelf ben ik zo'n vijftien randjes verder. Ik werk graag vooruit en plan vooruit, want je kunt een groep mensen die mee borduurt niet in de steek laten.

My patterns of all these bands can be found on the Facebook group of Randje per Week. Today a new band will be released. 
I am a bit further. I think 15 bands further. I like to plan and work ahead. 
I have to mind that people stitch with me.

4 opmerkingen:

Maaike zei

En je weet nooit wat het leven brengt en of er daardoor wel gelegenheid is om bij te blijven met de randjes. Ik begrijp het.

Annelies zei

@Zo is het Maaike,. Dat zit er bij mij diep in.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

't wordt opnieuw een schitterende lap :-) !

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Beautiful stitching on a beautiful design.