zondag 27 juni 2021

HexenSterren week 26

 Het was gisteren een drukke dag. Er liepen schilders door het huis en ondertussen maakte ik mijn hexjes. Dat ging dus fout. Nog nooit zette ik er een verkeerd hexje aan of maakte er een driedimensionaal bouwwerk van, maar ondanks de tegenslag zette ik door. Heel bijzonder vond ik het dat één van de schilders met verbazing naar mijn lap keek en zei dat hij het heel mooi vond.Al met al ging ik als een speer toen ze het huis uit waren en kon het toch nog op de zaterdag afronden. 61 hexjes erbij.

Yesterday was a busy day. Painters were working in our house and in the meanwhile I was working on my hexies.
That went wrong. Never before did I place a hexy wrong or made a a three dimensional project from my top. But I continued.
One of the painters came by and looked at my top and found it amazing. 
After they had left our house I put the turbo on and was able to finish it on Saturday. 61 pieces added.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zeg nooit nooit ,een quilt is geen quilt als er geen foutje in zit ,volgens de overlevering .

Gr Petra.