zondag 17 januari 2021

samen


Een tijdje geleden kocht ik een aantal lapjes zonder informatie. Ik liet bovenstaande foto zien en vroeg me af, waarom het meisje was gestopt bij de "r". 
Van de week, terwijl ik aan het werk was, viel deze week mijn oog op dit lapje en ineens viel het kwartje. De twee lapjes hoorden bij elkaar. Het meisje was verder gegaan op grover materiaal. ( Ook zag ik aan de achterzijde een identieke manier van afwerken.)
 


A short while ago I bought several samplers with no info. I showed you the first picture and told you I had no idea why the girl had stopped after the 'r'. This week, while working, my eye caught this sampler and suddenly I knew.  Both samplers belonged to each other. The girl continued but on a fabric that was easier to work with ! (I also saw identical ways of stitching on the back.)

3 opmerkingen:

Elizabeth zei

Fantastisch dat ze nu samen in jouw collectie wonen!

Truus zei

Mooie aanvulling op je verzameling. Wel apart dat ze verder is gegaan op grover materiaal terwijl ze al ver was met het alfabet.

Gezellige zondag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marja zei

Haha, wat leuk! Je had bij de politie moeten gaan;-)

Groet,