zondag 3 januari 2021

HexenSterren


Anneliefs begint met een nieuw jaarproject: HexenSterren. Hier kun je je opgeven voor het gratis patroon. 
Goed, ik heb haar twee voorgaande projecten nog niet af en het is niet verstandig, maar ik vind het heel leuk om op deze manier "samen", al is het virtueel, iets te maken.
Het is helaas nog steeds druk bij de post, dus maandagavond krijg ik pas de achtergrondstof. 
Ach, en ik heb verder niets te doen.............

Anneliefs starts with a new annual project. It is called HexenSterren. You can get mails for the free project by registration here
Should I do it, is it wise when I have two former projects of her still unfinished ? I just like to do things together, doesn't matter if it's virtual. 
It is still very busy at the post office, so I have to wait for my background fabric to arrive till Monday evening.
Well, do I have anything to do..........
 

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet waar je aan begint ,lijkt mij toch lastig omdat het vorige project van haar zo lang duurde zonder uitzicht op wat het moet worden !

Gr Ellen.

Annelies zei

@Ellen, ik ga het toch weer proberen.

Else zei

Komt vast goed met je achtergrondstof je kan alvast aan de slag met die schitterende RODE lapjes vandaag! Fijne zondag zwaaizwaai

Annelies zei

@Nog niet aan de slag Else. Moet nog voorborduren voor de SamplerSal. Patroon van een oud lapje van mezelf en het wordt leuk !

Maaike zei

Nog geen leuke nieuwe outfit voor Carolientje in de maak?

Annelies zei

@Maaike, nog niet. Er schijnt wel weer wat te komen. Ik heb weer een lapje op patroon gezet voor de Sampler SAL en ben dat nu aan het voor borduren. Gaat ook weer even tijd in zitten.