woensdag 6 januari 2021

bijzonder lapje

 


Deze lap bestaat uit de stof van drie schoollapjes. Je ziet te knipranden. Ooit kocht ik hem opgeplakt op karton. Van de week heb ik hem met veel moeite kunnen verlossen. Dat zijn van die werkjes die ik liever laat liggen, maar wel nodig zijn. Het is een redelijk moderne lap, maar ik weet niet wie hem gemaakt heeft.

This sampler uses the fabric of three school samplers. You can see the places where it should be cut. Once I bought it glued on cardboard. This week I managed to release it. Not easy, but necessary. It is not an old sampler. Alas, I don't know who made it.

6 opmerkingen:

simone zei

Prachtig, als hier nog eens een telpatroon van komt....

Elizabeth zei

Een heel mooi en aparte lap!

Geke Vermeulen zei

wow, die is wel heel bijzonder. Als daar ooit een patroon van komt....

Annelies zei

@ Een patroon hiervan gaat denk ik niet lukken. Het is een redelijk jong lapje, dus je zit met copyright.

conny's quilts en creaties zei

Wat een leukerd Annelies. Wat heb je toch een prachtige verzameling, fijn dat je dat hier steeds laat zien.

marga zei

Inderdaad een hele aparte lap voor jou verzameling.
Groeten
Marga