maandag 11 januari 2021

HexenSterren week 2


 Na twee weken staat er echt al een begin van de Hexensterren mystery van Anneliefs. Ik ben er blij mee. Ik realiseer me ook dat het door de lockdown een andere quilt gaat worden. Ik ben nu meer geneigd uit mijn voorraad te putten, ook al kan ik natuurlijk online shoppen.

Two weeks since I started the latest mystery by Anneliefs and I already stitched a lot of hexagons. I love it. 
I do realize that with the lockdown we have it will become a different quilt. I am using more fabrics from my stash, although it is no problem to shop online.

5 opmerkingen:

Else zei

Mooi begin van je nieuwe quilt, fijne maandag zwaaizwaai

Anoniem zei

Veel leuker om in je “ eigen winkeltje “ te zoeken ,daarvoor hebt je het ooit gekocht !
Je kunt veel beter inschatten met welke kleur je wilt werken .Ik vind het moeilijk om op foto’s de kleuren te zien die zijn soms heel anders dan dat je gedacht had.
Ben benieuwd hoe het met de ander quilt is afgelopen ?

Gr An.

Annelies zei

@An, de kerstquilt is weer opgeborgen, dat heb ik niet gehaald. De andere hexagonquilt is in wording. Druk bezig met de randen. Alles heeft echter wat vertraging, omdat ik iets moet voorborduren wat ik nog niet kan laten zien.

Annie Kingma zei

Mooi begin, staat nu al leuk.
Moet nog beginnen, bewaar even de lessen
Groetnis Annie

katrien zei

Mooie stofjes gebruik je.