zaterdag 3 augustus 2019

verzamelen


Langzaam aan groeit de verzameling punnikklosjes. Allemaal zijn ze afkomstig van de kringloop. 
Mijn verzameling horen, zien en zwijgen aapjes, die ik al sinds mijn 15de levensjaar startte ben ik aan het uitdunnen. Veel komt op Marktplaats, sommigen zijn al weg.
De echt mooie stukken blijven, zoals dit beeld van Lladro porselein.


My collection spool knitters is slowly increasing. I found them all in second hand stores.
My collection hear, see and speak, I started collection them at the age of 15, is decreasing. 
I am not selling the beautiful pieces. This one, from Lladro porcelain, is definitely staying !

5 opmerkingen:

Annemiek zei

Jammer dat je soms afscheid moet nemen van spulletjes die je al zo lang bezit. Maar ja kan me voorstellen dat je interesses ook veranderen.

Ineke zei

Zo leuk om iets te verzamelen. Jou verzameling punninkklosjes is prachtig!

miekequilt zei

Het wordt /is echt een enige collectie. Je gaat vast vaak op pad, want je hebt er al zoveel.

katrien zei

Leuk je verzameling. Jammer dat je van andere zult afscheid nemen na zovele jaren.

BezigeBijMirjam zei

Mooi de klosjes. Ik snap dat je ook weer wat weg doet. Een mens kan ook niet alles verzamelen. Zo had ik ooit een verzameling van 378 olifantjes. De meeste nu in dozen.🐘🐘🐘🤗